xoves, 21 de abril de 2011

Revelación: ROBERTO ten unha filla... da puta


(Cannot contact the database server: Host 'roberta' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts')

Cando intento chegar á sagrada Desgalipedia, eu teño un erro típico de wiki... Roberta. Aínda que, aínda non se sabe se é a súa filla ou é o propio Roberto. El é transexual, entón? Eu teño as miñas dúbidas. Nun post anterior en illogicoblog, Roberto se coñece como un gordo, barba por ter sexo masculino, que xa comeu a barba durante un valentón. Entón me vai dicir que "pasou por enriba" do outro sexo? Non.

Nos países latinos, é unha tradición para dar a primeira filla o nome do pai, terminando coa letra a. Roberto é (ou era) de México, así que a teoría pode estar ben.

Parece que Roberto foi substituído polo misterioso "Roberta". Isto é parte dun plano infame para desviar a culpa, ou que tivese o vello Bob chop e converter nunha muller? Este desgalego non sería detodo sorprendido se este é o caso. Despois, algúns dos súas anteriores "aventuras" podería ser chamado de raro, mesmo polos estándares dun vándalo da Desgalipedia. (Normas? Cales estándares?)

Imos esperar que Roberto só nomeado seu erro despois de que a súa filla, e que a súa filla non é unha segunda xeración de terror-wiki.

Ningún comentario:

Publicar un comentario