domingo, 19 de agosto de 2012

Penisland

Penislandia: é unha illa situada ao sur de Crotchington e ao norte das Illas Testiculous. Especies de aves na illa inclúen a cockoftherock, vermello booby enfrontado, Northern Screamer, Tit Babbler, e o Agile Tit Tyrant. Un pirata irritado tamén era coñecido por ocultar o seu tesouro enterrado.

* penisland -Unha illa pluma que pode ser confundido como unha illa en realidade o seu xusto pola terra pene, cousa divertido para dicir ás persoas que están ditsy. Aparantemente tamén un sitio web para vender bolígrafos.

(Introduce o complemento descarado aquí)

me: u wanna go to penisland (pen island)?
dumb blonde: sure can u take me?
me: yes :D

Eu: Eu quero ir penislandia (illa pluma)?
Loura burra: ... se pode me pode levar?
Eu: si :D

* O lugar inexistente Illa PEN escrito como unha palabra composta. A mente obriga a unha pausa no "L" a causa da súa altura e é lido como Terra do pene. Dous sitios aproveitar este efecto visual:
www.penisland.net vende plumas personalizadas. O sitio www.mypenisland.com vende roupa suxestivas da ficcional Illa Pen.

Estou remando o meu barco á illa de pluma. Pero eu só teño un remo.

* Usado un xeito de insultar os ignorantes:

Ei, quere unha pluma libre personalizado?- Troller
Si, por suposto! - Vostede
Despois é só ir a penisland.net... - Troller

Ningún comentario:

Publicar un comentario